cayicen135

Bizim için çayın da futbolun da demlisi makbuldür

"Vefa" Parma için bir semt adıymış!

An itibarı ile Parma benimle yollarını ayırma kararı aldı. Kadir, kıymet bilmezlermiş!
Parma maceram 2008 Ağustosta başladı. Ben bu kulübe geldiğimde Serie B'de küçük hesaplar peşindeydiler. Müdür küçük hesap yapmaz normalde ama gönül bağım vardı bi kere Parma'ya görevi kabul ettik tabi (add manager yaptım aslında ama oyuna başlarken mecbur).
Klasik bir Serie B takımı kadrosuna Paloschi, Aquino gibi geleceğin göt kesecek çocuklarını alırken, Semioli gibi kurt bir ismi de Parma kadrosuna katmayı başarmıştım. (Hafız bu sürecin yakın tanıklarındandır)
Sezon sonu, "biz de özledik biz de Olimpico'da, San Siro'da Nerazzuri piçlerine saldırmak emanetle" tezahüratlarıyla Serie A'ya çıktık. Ya ne olacaktı, Serie B'de ızdırap mı çektirecektik Parma taraftarına?
Başarı hikayesinin girizgahı böyle işte. Görevim bitene kadar geçirdiğim sürede Parma'ya iki İtalya Kupası, bir Scudetto (Goal.com ahalisi anlar bunu) kazandırdım. Şampiyonlar ligi'nde final oynadık, kaybettiysek de gönüllerin şampiyonu olduk. özellikle maçın ikinci yarı herkes Parma'yı konuştu.
Takıma kazandırdığım wonderkidleri saymıyorum bile. 3 sene sonra bütün kupalar bizim olacaktı.
Bu süreçten sonra yönetimden tek istediğim stadın büyütülmesiydi. Kapalının sevilen simalarından hafız kardeşim bilir stadı, biraz ufaktır. Her maç dışarda 5-6 bin kişi kalıyordu. Tek arzum şu taraftar cefa çekmesin. Büyütsünler kale arkalarını, hem ambiyans da bozulmaz. Bakardık keyfimize.
ultimatomu çakınca kahpe yönetim kıçıma tekmeyi bastı dostlar. Parma'yı tekrar büyük bir kulüp yapan Can Carlo'yu harcadılar. Meğer "vefa" Parma'da bir semt adıymış.
En saçması da yerime geçicekler arasında Fatih Terim'in adının geçmesi. Bullshit!!!
not: Parma maceramda, maçlarda beni yalnız bırakmayan hafız kardeşime teşekkürü bir borç bilirim. çünkü "vefa" benim için bir semt adı değil.

4 yorum:

taksim dedi ki...

Fm maceralarını çok seviyorum ama oldum olası şu manager ultimatumlarını ayarlayamayan oyun yapımcılarına kılımdır. Kardeşim, ben antrenörüm dimi. Az çok da başarılıyım, e bütçe de yeterli görülmüş tarafımdan ki, sana gel şunu yapalım diye teklif vermişim.. Ha kabul etmiyorsun belki ama az bi konuşalım, ne bileyim "Fan Day" yapmayı becerdiğiniz gibi para toplama day de yapalım ? Bir sene başka stadda oynayalım, tek tribün kapansın, bişey olsun.. Ama ultimatumu çek, rezaleti seyret.. Böyle basitlik olur mu ? Teknik direktör dediğin adamın yönetimle arası açık olacak, transfer için kılı kırk yaracak, demirören transfer yapacak, suçu sana kalacak falan.. Biz böyle gördük yıllardır..

Ayrıca hikaye için gerçekten üzüldüğümü söylemeliyim.. 2008 oyununda, Bury'i Coca Cola league 2'den championshipe taşıyıp da porstmouth teklif yapınca yaşadığım kararsızlığı anlatamam.. bizler için takım ne kadar değerli o accept/decline bölümünde anlamıştım.. Ama görüyoruz ki, o kadar emekle takım ismini markalaştıran hocalara bile ufak da olsa saygı yok.. Ben de zaten portsmouth'un teklifini kabul etmiştim :)

Saygılar, bu arada kendi blogumda, nacizane FM2009 Bury ile kariyer hikayemi yazmaktayım sene sene, beklerim :)

Yeni takımında başarılar dilerim sayın hocam,
Saygılar..

taksim

beko dedi ki...

bende save dosyan duruyo. acil lazım olursa bir telefon uzaktayım...

italya yolu parma aşkıyla dolu...

Unknown dedi ki...

kardeşim bizim de hayal kırıklıklarıyla dolu hikayelerimiz var biliyorsun. kafayı takma böle şeylere. eren derdiyok önderliğindeki west ham'ı gönül bağımızdan dolayı hatta aziz'e rağmen düşünmeden bırakıp geldiğimiz canımız ciğerimiz camiamız fenerbahçe'de gördüğümüz vefasızlıkların tarifi zor. parma bence senin isminin altında ezildiği için böyle çirkin bir yola başvurdu. her ne kadar çirkin adam boghossian'ın çirkin golüyle bizi uefa kupasında saf dışı bırakmış olsa da gerek renklerinden dolayı, gerekse taraftarlarının hayata karşı duruşlarından dolayı her daim derin bir muhabbet beslediğimiz kulüplerin başında gelmiştir parma..

meşakkatli bir süreçten geçeceğin aşikar ama sakın unutma

azdan az, çoktan çok gidermiş...

ayrıca;

kemik gibi mahinayla..........................


neler kaçırdığını kestiremezsin bile. tez zamanda istinye ofise uğra seni up to date hale getirelim.

sahi mat 1 noldu?

japon dedi ki...

@hafız
durmak yok mat1'e devam hocam
@beko
save'e gerek kalmadı ya devam ediyorum.
@taksim
taraftarın sevgilisi bir isimken, board nasıl gözümün yaşına bakmadan kovuyo anlamadım ya. 5 sene boyunca verdiğim tek ültimatom. dediğin gibi oyun yapımcıları bunun üstünde çalışmalı.

bu arada meksikalı yetkililerin ısrarları sonucu, meksika milli takımının başına geçtim. ezilen latin amerika halkınının gururu olmak için yola çıktık. Forza siesta tequila!!

İzleyiciler