cayicen135

Bizim için çayın da futbolun da demlisi makbuldür

küçük adamların küçük dünyaları

İki takımın futbolcuları arasında önce sahada başlayan, daha sonra da televizyon canlı yayınlarına yansıyan tartışmaların ardı arkası kesilmiyor..    

Maç bitimi, ''Dışarıda bize abi diyen bazı Galatasaraylı oyuncular, Ali Sami Yen'de anamıza avradımıza küfür ediyorlar'' diyerek olayı başka bir boyuta taşıyan Fenerbahçe kalecisi Volkan Demirel'e anında cevap veren Galatasaraylı Arda Turan, ''Onlara abi çekiyorsak saygımızdan yoksa korkumuzdan değil.. İster burada ister Kadıköy'de her yerde korkusuzca görüşürüz'' demesi bardağı taşırdı..

Arda'nın bu sözlerine sinirlenen Volkan'ın daha sonra genç futbolcuyu telefonla arayarak ''Madem böyle konuşuyorsun, madem korkmuyorsun gel o zaman buralara da erkekliğini görelim. Bu işler öyle televizyon kameraları önünde atıp tutmakla olmuyor'' dediği öğrenildi.. Arda'nın da Volkan'a ''Canın nereye istiyorsa gelirim'' diye cevap verdiği ifade edildi..    

haberin doğruluğu hakkında emin değilim ama "yok canım böyle birşey olmamıştır" da diyemiyorum açıkçası. haberde yazan olayların çirkinliğine bakar mısınız? biri türkiye'nin yetiştirdiği en önemli kalecilerden biri, diğeri ise çok genç yaşına rağmen sadece tekniğiyle değil oyun anlamındaki olgunluğu ve zekasıyla da tüm dünyanın beğendiği bir oyuncu. 

maçta gerginlik olur, normaldir. sonuçta bir fenerbahçe-galatasaray maçı bu. kavga da çıkar, sahaya taraftar da girer, hepsi kabulüm. anlık sinirle maksadını aşan hareketler yapıp istemeden sevdiklerini kırabilirsin. gerçekten hepsini anlayabilirim. rıdvan dilmen'in dün söylediği gibi gazozuna maçlarda bile ne tartışmalar, kavgalar çıkıyor. ama olayların üzerinden saatler geçtikten, siniriniz yatıştıktan sonra hala daha bitirim edalarıyla birbirinize gider yapıyorsanız hiç kusura bakmayın ama o zaman siz küçük adamsınız canım kardeşim. 

dünkü maçta tek bir şey şaşırttı beni. ne oynanan çirkin futbola, ne sabri'nin, arda'nın lugano'nun, volkan'ın gergin hareketlerine, ne emre aşık'ın senelerdir yaptığı gibi rakibini sinsice tahrik edip sonra sopasını yiyip tüm kamuoyunun gözünde "mazlum" ilan edilmesine, ne karşı kalede kıyamet koparken birbirlerine sarılıp "yiyin birbirinizi ete para vermeyin" edalarıyla olayları izleyen carlos-lincoln ikilisine zerre şaşırmadım. hatta olayların en hararetli anında müthiş bir sakinlikle olayları yatıştıran ayhan akman'a bile şaşırmadım. zira o da yaşının verdiği olgunlukla artık böyle saçmalıklara çok karışmıyor. beni dünkü maçla ilgili yegane şaşırtan olay maçın ilk dakikasından itibaren üzerine oynanan emre belözoğlu'nun mümkün mertebe sinirlerine hakim olmasıdır. sene başından beri fenerbahçe formasıyla yaptıklarını gördükten sonra kafamda bu maçta kırmızı kartı yazmıştım ben emre'nin isminin yanına. 

maçla ilgili üslubu koruyarak yazmak çok zor benim için, birinci dereceden yakınları ile cinsel münasebet kurmak istediğim topçular var zira... yazmamak en iyisi...

vesile ile kafasına gelen kanyak şişesi ile hastaneye kaldırılan tercüman samet güzel'e de geçmiş olsun diyelim. 

3 yorum:

japon dedi ki...

ya bu volkan aramışsa mallık sınırlarını zorlamış yani. kendisinden beklenecek bir hareket zaten

krmcntn dedi ki...

bu samet benim arkadaşımdır eskilerden, arıyım da bi geçmiş olsun diyim.

Unknown dedi ki...

@krmcntn
sen önce beni bi ara napıyosun de ayı. eskilerden arkadaşıymışmış da bilmemne. facebooktan ordan burdan zarf atıyorum hiç cevap yok

İzleyiciler