cayicen135

Bizim için çayın da futbolun da demlisi makbuldür

derbi günlüğü vol. 3

Şampiyonluk yarışını yakından ilgilendiren derbi maç öncesi basın toplanıtıları düzenleyen iki takım oyuncuları çarpıcı açıklamalar yaptı.

FC Ammolu orta saha oyuncusu CharlieDay'in oynamasının kendileri için bir avantaj olacağını iddia eden B takımın golcü oyuncusu Ozantekin, " Rakip takımın orta sahasında CharlieDay'in olduğunu öğrenene kadar, bizde defansif yönü kuvvetli isimler olmadığı için kaygılanıyordum. Ancak şu an içim çok rahat. Hafız'ın sahada olamayacak olması çok üzücü; sempatikliği ve tuhaf futbol anlayışıyla her halı saha maçında yer alması gereken bir isim. Umarım güzel maç olur, hak eden kazanır" dedi.

Kiloları yüzünde çok eleştirilen B takım orta saha oyuncusu Sakızcı, "Maça motive olmakta hiç zorlanmadım herşeyden önce. Ben hayatım boyunca bu göbekle top koşturdum ve bundan sonrada bu göbek var olacak,o yüzden bu tip söylentilere verilecek cevabımı her zaman olduğu gibi sahada görecekler. takımıma inanıyorum. Bireysel yeteneklerimiz üst seviyede ve bunu takım içerisinde harmanladık.kolej havasını yakaladık.bizde salih gibi kendisine hayran isimler yok" dedi.

Diğer taraftan FC Ammo'nun başarılı savunma oyuncusu Beko iddialı konuşuken, "Mücadele düzeyi yüksek bir maç bizi bekliyor. Sakatlığım oynamamın önünde bir engel değil. Ayağım kopsa da oynacağım" dedi.

Ozantekin ile kişisel bir sorun olduğunu belirten CharlieDay, "Kişisel sorunlarımı sahaya yansıtmak adetim değildir ama çok sert geçecek bir maçın bizi beklediğini söyleyebiliriz. Ozantekin ile bitmemiş bir hesabımız var" dedi.

Sakatlığıyla FC Ammo taraftarını üzen Cayicen sakatlığı ve derbi maçtan beklentilerini dile getirirken, "Ayak bileğimde bir esneme oluştu. 3 günde bir maç oynamaya alışık olsak da, bu tip sakatlıklar yaşanabiliyor. Her ne olursa takımdaki yerimi alacağım. Oynadığım pozisyonun benim için önemi yok. Önemli olan takımıma sunacağım katkıdır" dedi.

Sizce savunma özelliği daha yüksek takım oyunu oynayan FC Ammo mu, yoksa etkili hücum silahlarıyla etkili olmaya çalışacak B takımı mı galip gelecek??

4 yorum:

sakizci dedi ki...

Cayicen'in sakatlığı hepimizi üzdü.Sonuçta ekmek yiyoruz bu işten.Ayrıca onun gibi kaliteli bir rakibe karşı oynamak isterdim.Dilerim sakatlığını atlatır maç saatine kadar.
Beko ile bugün görüştüm,sakatlığının son durumu hakkında bilgi aldım.Performansını etkileyeceğini sanmıyorum.

Unknown dedi ki...

ozantekin gibi ayaklarından ziyade çenesini çalıştıran, çok afedersiniz dalyarak bir şahsın hakkımda konuşarak dostane bir havada geçmesi muhtemel derbi öncesi ortamı germe ve gündeme gelme çalışmalarının cayicen135 gibi doğruların savunucusu kaliteli bir spor sitesinde yayınlanması beni üzdü. kaliteli, akıl dolu, sonuca yönelik futbolu tuhaf olarak adlandıran işbu şahsın hakkımda verdiği demeçleri kaale almadığımı buradan tüm kamuoyuna duyururum.

ayrıca vatani görevini yapmakta olan boğazın yargıçları kardeşimizin de bu maçta yer alamayacak olması gol yollarında takımına önemli sıkıntılar yaşatacaktır.

neticede ozantekin gibi kalitesiz, sakil, basiretsiz, tiynetsiz bir adamın sahada olacak olmasına rağmen izleyenleri futbola doyuracak, keyifli bir maç bekliyorum. hocamdan aldığım özel izinle memleketime dönüş yolunda olacağımdan maç sonucunu telefonuma gelecek sms sonuçlarından takip edeceğim.

ITU HLSHA yaz 3333'e yolla, goller cebine gelsin!

japon dedi ki...

hafız'ın da bu maçta bizlerle olmasını isterdim kendisi futbola renk katan bir isim.
karşı takımda beni düşündüren tek isim engin ünver. gerçekten şu an dünyada mevkisinin sayılı isimlerinden. adeta bir alman panzeri.
rakipte ayrıca beko gibi sinan gibi görev adamları var. mücadele düzeyi yüksek bir maç izleyeceğimiz kesin.
iddaa severlere de ufak bir tüyo; bu maç banko üst. 1.40'lık oranıyla üstü kaçırmasınlar diyor, bol kazançlar diliyorum
ozantekin pozisyonları harcamazsa bu maçı kazanacağımızı düşünüyorum.

krmcntn dedi ki...

sakızcı gibi kaliteli bir topçunun fazla kiloları nedeniyle eleştirilmesini kabullenemiyorum. sevgili sakızcı, en iyi cevabı sahada vereceksin bundan eminim. ayrıca kendisi öyle iyi bir takım oyuncusu, öyle centilmen bir sporcudur ki, gerekirse rakibini ortabahçede sırtında bile taşır.:)

bu arada şu diyaloğu unutmayalım..

muhabir: -sevgili giunti, türkiyeye geldiğinde seni en çok şaşırtan şey ne olmuştu?
giunti: -sergen'in göbeği..

İzleyiciler