cayicen135

Bizim için çayın da futbolun da demlisi makbuldür

fabio luciano

beni şahsen tanıyanlar bilir luciano sevgimi. gönül rahatlığıyla "büyük kaptan" diyebileceğim adamdı. sakatlıktı, şuydu buydu derken hakettiği merasimi göremeden ayrıldı fenerbahçe'den. zaten son zamanlarda kim hakettiği merasimle ayrıldı ki bu kulüpten? aydın örs, ibrahim kutluay, özlem özçelik???

akranlarımız arasından fenerbahçe formasına bu kadar saygı duyan, çubukluyu bu kadar seven bir yabancı daha gösterebilecek olan var mı?

sarıyer maden'de kafasını şişirdiğim krmcntn...
itiraf et sen de artık.
bizim dönemimizde çubuklu böyle bir yabancı daha görmedi...

sakın bana samiyen'deki kupa maçında yan hakemle tartıştırken yediğimiz golden filan bahsetme. o maçı ne galatasaraylılar ne de fenerbahçeliler hatırlıyor şu an. hatırladığım tek şey var, o da luciano'nun forma aşkı.

bana uche'yi unutturdun be luciano, daha ne olsun!!!

2 yorum:

krmcntn dedi ki...

luciano'yu, bir futbolsever olarak, severdim. türk futboluna kendine has tarzı ile damgasını vuran, oyunu eğlenceli kılan variasyonlardan kaçınmayan bir topçu idi. stoper mevkini yeterince doldurabiliyor muydu, buna cevabım hayır. ama yine de daha kaliteli bir savunmacı olan çirkef lugano'yu izleyeceğime, luciano'lu fenerbahçe'yi izlemekten daha çok keyif alacağım kesin.
hakettiği merasimi görememesi fikrine kesinlikle katılıyorum, böyle yabancıların ülkemize daha sık gelmesini temenni ediyorum.

Unknown dedi ki...

hiç bana geyik yapma krmcntn, gelmedi luciano gibisi de tartışma bitsin:)

İzleyiciler