cayicen135

Bizim için çayın da futbolun da demlisi makbuldür

emniyet kutlamalara devam etmesin


beşiktaşlı olmadığımı blog ekibi yakından bilir. ancak cumartesi günü beşiktaş'ta kısa bir süre de olsa gördüklerim gayet güzeldi.

ne olurdu binlerce taraftar otobüse eşlik etse?

şampiyonluğa inanmış taraftar grubu, ellerinde meşaleler, biralar ile hem eğleniyorlar hem de takımılarını destekliyorlardı. gördüğüm kadarıyla da her hangi bir taşkınlık yapmadan.

polis haftasında her sene mecidiyeköy'den taksim'e kadar "yolu kapatıp" yürüyüş yapan, obama için istanbul'u karantina altına alan emniyet güçleri, 1 mayıs'ta güya "ekonomik" sebeplerle taksimi halka kapatmaya uygun görmüştü. şimdi görüyoruz ki beşiktaş taraftarının gösterisini de yolu kapatıyorlar gerekçesiyle biber gazı ve su eşliğinde dağıtmayı uygun görmüş. hem de arkalarında onlarca yaralı bırakarak.

bırakın insanlar eğlensin. bırakın insanlar istediğini söylesin?
iki polisin koluna girip götürdüğü bir taraftarın suratına tekme atmak için nasıl bir ruh halinde olmak lazım acaba?
gaz bombaları stoklarını eritme mevsimi geldi galiba. ne kaldı ki 1 mayıs'a. burda taraftara, 1 mayıs'ta emekçilere.
sahi siz kimi kimden koruyorsunuz?

8 yorum:

japon dedi ki...

üslup sertleşmiş bakıyorum da

Ömer dedi ki...

Bana karismak dusmez ancak bu fotograf yerine, Cem abi'nin panzerlerin onunde dimdik durdugu fotograf konulsa daha iyi olur. O fotograftaki bir abimiz, saygi deger bir abimiz hem de. Onun bu tur bir fotografini gormek hepimizi cok uzuyor zaten kac gundur.

Unknown dedi ki...

japon senin arkadaşların dimi bu yabancılar?

@ömer
yazan arkadaşın yorumunu görüp görmediğinden emin olmadığım için durumu ona mail atıyorum. ilgilenecektir yakın zamanda.

beko dedi ki...

değiştiriliyo ömer hemen
haklısın

karayılan dedi ki...

@ömer
foto değiştirildi. ben sadece oradan geçerken gördüklerimden yola çıkarak yazdım. yanlışımız varsa özür dileriz.

japon dedi ki...

@hafız
olm adamın profile baktım uzakdoğudanmış. kan çekiyor heralde

Unknown dedi ki...

@japon
ondan dedim ben de zaten..
hayır blogun neresini anladı da methiyeler düzüyo onu anlamadım ben.
dünya takip ediyor bizi kardeşşşiiiim!!

japon dedi ki...

@hafız
belki japon görünümlü türktür, yani başka bi açıklaması yok
ya da kro gibi resimlere bakıp övdü

İzleyiciler