cayicen135

Bizim için çayın da futbolun da demlisi makbuldür

işte o üyeler!


Tom Chambers, Dan Majerle, Kevin Johnson, Cedric Ceballos ve Larry Nance.
Bu isimler NBA 2009 allstar hafta sonu smaç yarışması jüri üyeleri. Smaç yarışması sırasında benim gibi milyonların sinirlerinin bozulmasının sebebidir bu isimler.
Smaç yarışmasını izleyen herkesin farkettiği gibi Rudy Fernandez'in "ağır" bir şekilde hakkı yendi ve ilk turda elendi. Bana kalırsa iki smacın değeri de "50" puandı.
İşte Rudy Fernandez'in smaçları:
birinci smaç
ikinci smaç

bu arada son sözüm yorumcu arkadaşlara olsun. sanırım bir şaka yapıyorlardı "Ricky Martin" mi diye sorarken.
"-Martin? Ricky Martin?
- This for Fernando Martin. First Spanish born player in NBA."

3 yorum:

Unknown dedi ki...

yine de fernando martin hareketi gereksizdi bence. atıyorum, hidayet smaç yarışmasına katılıp mirsad forması giyse ne kadar anlamlı olur?

karayilan dedi ki...

ben olsam ibrahim kutluay forması giyerdım. hanı değerini bilemedınız gibisinden

Unknown dedi ki...

ibo'nun değerini kim bildi ki zaten? tanjevic'e selam, itü'de sayılara devam!

İzleyiciler