cayicen135

Bizim için çayın da futbolun da demlisi makbuldür

Elindeki gücün ruhundur

Akatlar Spor Salonu'nun bana yakın olması ve basketbolu sevmemden dolayı geçen sene 100 ytl'lik kombinemi almaya karar vermiştim. Sanırım üç maça gidemedim sadece. Başarılı olsun olmasın her sene olduğu gibi geçen seneki takım dağıldı. Kimseler kalmadı.

Geçen sezon normal bir lig maçına giden 50 kişiden biri olarak şunu rahatlıkla söylebilirim ki Beşiktaş Erkek Basketbol Takımı bir daha öyle bir kadro kuramaz. Kursa bile o ruhu o inancı yakalayamaz. Şanssızlıklardan bahsetmeyeceğim. Çünkü şans sizi bir yerlere getirebilir ama şansı yakalamak sizin elinizdedir. Biz geçen sezon o şansı Cüneyt Erden'in son saniye üçlüğü ile kaybettik. Bu lige de yansıdı. Sonrası malum zaten.

Bu seneki takım heyecan vermiyordu. Vakit de bulamayacağım için kombine almadım. İtiraf edeyim tek bir maça dahi gitmedim, gidemedim.

Bu sezon bambaşka bir takım, bambaşka bir hoca, farklı bir mantalite...O kadar çok gelişme yaşandı ki bunların yanlışlığına, hatalara değinmeyeceğim. Bu taraftar bir sene sevinip, heyecanlanıp, bir sonraki sene parkelerde karalar bağlamak istemiyor.

Ben Pazar günü oynanacak Fener maçına, bunu haykırmak için gitmeye çalışacağım. Sahadaki Siyah Beyazlı oyunculara nasıl bir takımda oynadıklarını, bu taraftarın onlardan neler istediğini biraz olsun hissettirmek için gideceğim. Yönetime, Basketbol Şubesine bunu senelerdir hissettirmeye, anlatmaya çalışıyoruz ama olmuyor.

Beşiktaş-Fenerbahçe
1 Mart 2009 Pazar
17:00

3 yorum:

Ömer dedi ki...

Cumartesi gunku mac ile ilgimi yazimda, acaba bu fotoyu kullanmam mumkun mudur? izin var midir ? :)

hayatsensin.net'te kullanacagim bu arada.

beko dedi ki...

Abi fotoğraf benim arşivimdeydi..Ben çekmedim yani..Sanırım kullanabiliriz:)

beko dedi ki...

Abi fotoğraf benim arşivimdeydi..Ben çekmedim yani..Sanırım kullanabiliriz:)

İzleyiciler