cayicen135

Bizim için çayın da futbolun da demlisi makbuldür

her güzel şeyin sonu olmak zorunda mı?

çok sevdiğin, bilgisine, iyi niyetine sonuna kadar güvendiğin kişi için ortalama insan ömrü misal alınırsa hayatının geri kalan 40 senesi ipotek altına alınır mı? bu taviz verilir mi? neden insan bir sevdiği için diğer sevdiklerinden vazgeçmek zorunda kalır? 

bir tarafta aile ve memleket. ailenin değeri malum. diğeri de adı üstünde memleket... hayatımın büyük bölümünü geçirdiğim yer.

diğer tarafta ise dopdolu geçen bir 6 sene. istanbul...

gölet, itü, akatlar, etiler, sarıyer, istinye, kurtuluş lounge, ataşehir...

akatlar'da geçirdiğim senelerin sonunun gelebileceği hiç düşünmemiştim misal. bir bakıma iyi de olmuş. biteceğini düşünerek keyfi çıkarılamaz öyle zamanların... serhan gelir mi yine gecenin bi yarısı "çi çi hadi waffle" diye? cuma girip pazartesi çıkılan haftasonu session patlatır mıyız? bu akşam nispet'e gider miyiz? peki dünyanın en rezil grubu fısfıs band nolucak? "akatlar mı kaldı lan kapattık evi" demeyin kalbinizi kırarım. akatlar ruhu ölmez. 

kurtuluş lounge'da misafirperverliği kralını bana sunan güntaç, taksim'de bana saldıran beşiktaşlı'larla ve ardından sivil polisle kafalar bir milyon çarpıştığımız beşiktaşlı kardeşim samet, bizi zorla erasmus yönetim kurulu seçimlerine götüren rasta geliyo musunuz olm siz de bursa'ya?

gölette sabahlara kadar içip yapılan sohbetler de yok bursa'da...

kutu efes mi yok? var

ambians desen illaki yaratılır. 

peki beraber içecek adam mı yok? e o da var

peki neden olmuyor amına koyayım? olmuyor işte

sarıyer'de istinye'de toplama kampı düzeninde yatılan gecelerin keyfini neden bursa'da yakalayamıyorum annemin ben gelir gelmez tertemiz, çiçek gibi çarşaflar serdiği yatağımda? olm almayın beni kinge yine sesimi çıkarırsam şerefsizim. yancı olayım lan. hatta bi köşede oturup snatch izlerim ben rahatsız etmem kimseyi. peste de hep yenilicem sana ozan söz. ama nolur gitmeyeyim. 

yaz okulu sınavlarına çalışmak için yine patron'da toplanıp bütün geceyi makara kukarayla harcayabilecek miyiz? eğlencenin adresi yine etiler merkez olacak mı? aşksız prens listelere bir numaradan girer mi yine? 14 şubat'ta manitaları satıp balık-şarap yapıyoruz dimi tekrar, takvimlere işaretleyelim?

alp'le uncle jack eşliğinde sabahlara kadar yarıla yarıla hayata dair gereksiz detaylar üzerine yaptığımız sohbetler neden olmuyor bursa'da? kapalıçarşıda açacağım kuyumcunun detaylarını nasıl konuşacağız? peki sabah leş gibi alkolle boğaziçi pastanesi kahvaltı-gazete keyfi? alp sen söyle, sen de bursalısın sonuçta, olur mu bunlar bursa'da?

ve tabiki fenerbahçe...

var mı fenerbahçe bursa'da? "abi ne var alırsın kombineni atlar gidersin haftasonu"yla olmuyor işte bu işler... caferağa'yı, burhan felek'i getirebilecek olan var mı bana geri? hafta içi 15:00 maçında 15 kişiyle burhan felek'te söylediğimiz temel reis bestesini var mı bana tekrar yaşatacak olan? tau maçına gitmediğim için benimle hala taşağın kralını yapan barış da geliyor mu bursa'ya? yine abdi ipekçi'den barış'la gecenin kör vakti götümüz ata ata trenle dönebilecek miyiz?  

peki benim ne işim var bursa'da?

biri çıkıp bunun cevabını versin allah aşkına...

1 yorum:

japon dedi ki...

gurur yapmakta haklısın kardeşim

İzleyiciler