cayicen135

Bizim için çayın da futbolun da demlisi makbuldür

Endamın yeter

Çalışıyorum bir yandan. Yok Crespo buraya gitmiş. Yok Perez başkan olunca para saçcakmış. Bir sıkıntı var bünyede belli. Ama çıkacak. Televizyon açık, Aziz Yıldırım konuşuyor. Diyor ki "Biz Appiah'ı getirdiğimizde kim tanıyordu". İçimden gülüyorum. Gültekin abimde gülüyorki cevabı hemen yapıştırdı. Duramadı yerinde. "Başkanım Juventus'ta oynuyordu" dedi sustu. Reklama girdiler. Kulağıma tanıdık bir ses geliyor. Baktım Pascal. İnanılmaz duygulandım. Adamda benden bir parça var. Tribünden bir parça var. Bunu yazmamın bir tek amacı vardı. Ben Pascal'ı bir tek reklamlarda görerek hatırlamıyorum. Hiçbir Beşiktaşlı da onu öyle hatırlamıyor. Pazar günü sahada bir Pascal olsun rahat kazanırız.


1 yorum:

Guntac dedi ki...

Benden çok yaşayacaksın beko, aynı hissiyatı ben de tattım. Yemişim carlosları, carewleri, hagileri...
Bir tane oyuncun olacak Pascal gibi olacak beşiktaşı ne kadar seviyorsam bu adamı da o kadar seviyorum. Hepimiz Zenciyiz

İzleyiciler